Djurskötare ;-)

Snabb utbildning med syster-yster i stallet idag ;-) då hon under våran jakt vecka ska passa Pepsi och ha hand om stallet med hjälp av Madde. Till största del ta hand om Tuva som behöver lite extra omvårdnad :-) med promenad, kylning av ben och mys. En repetition på fredag ska vi köra så att det funkar, jag visade steg för steg hur benet ska lindas och hon fotograferade ;-P tror allt att det kommer gå jätte bra under veckans jour som hund- & hästskötare ;-) 
 
 
1 Sandra:

skriven

Klart det kommer gå bra! Jag har ju dokumenterat varje steg nu! =) Tuva kommer få kolla på bilderna och berätta hur jag ska göra, för jag kommer inte kunna linda ben samtidigt som jag kollar på telefonen :P
Och Pepsi kommer sitta och njuta i cabben i sitt hundbilbälte som vi skaffat till henne :) Hon kommer aldrig vilja åka bil med tak igen efter vår vecka ihop!

Älskar dig!

2 malin:

skriven

Blev hon godkänd efter en vecka då? :)

Svar: Absolut! :-)
Linda

Kommentera här: