❤️

Något jag verkligen ogillar är att behöva vakna upp på morgon och ha huvudvärk! Och då menar jag huvudvärk utan att ha druckit alkohol innan. Just en sådan dag var det igår lördag, suck. När jag kände att den började släppa då gick vovvarna och jag ut i stallet och fixade lite innan vi skulle ta våra promenad i skogen. Efter halva promenad trodde jag inte att benen skulle orka lyda mera, kände mig helt utan ork och kände hur värken i huvudet började komma tillbaka igen :-( det fick bli en sväng på soffan och lite mat och så sakta så började huvudvärken ge med sig och det kändes skönt så att man kunde orka vara trevlig på middag inne hos pappa med Sandra & David ;-) Tacos & melodifestivalen blev kvällens nöje.
Ingen huvudvärk idag men känner mig lite matt, en lugn förmiddag med fix av nya naglar och sedan fick det bli promenad med vovvarna :-) har under flera dagar lagt märke till en sten som ligger på stigen där vi går, har stor lust att se om jag kan ta med den hem nästa gång! Formen som ett hjärta ❤️ 


Mys i stallet blev resterande av eftermiddagens tid, en promenad med Tuva i paddocken hann vi innan regnet kom.
Får se vad veckan som kommer har att erbjuda, ser fram emot onsdag då mamma & jag ska på föreläsning hos Hallå hund. Ska bli spännande och kul att få fylla på förrådet av ny kunskap.

Kommentera här: