❤️❤️❤️

Det var en rätt så hyfsat bra dag i går, lite stressigt en stund på dagen på jobbet men annars okej. På kvällen så satt jag och såg på Grey’s Anatomy, Vanni hoppade upp bredvid mig i soffan och verkligen tryckte sig emot mig sittandes med en sorg i blicken. Verkligen riktigt jobbigt att se. Hon slickade min kind för att torka bort mina tårar, hon är så förstående min Vanni. Börjar tro att Jingla börjar förstå nu för hon ser lite sorgsen ut hon med och kröp upp en stund i mitt knä tidigare på kvällen och gnydde.

 

Vanni & Pepsi var verkligen kompisar! Pepsi hade ett otroligt tålamod emot lilla Jingla, å jag som var så orolig när vi fick Jingla om att det kanske inte skulle funka med dom ihop men det var ju en baggis. Pepsi tvättade hennes öron och var mycket snäll emot henne och framför allt mycket tålmodig. Kärlek som man får av en vovve är obeskrivlig!!!!!! <3 <3 <3

 

                                         <3 Vi saknar dig så otroligt mycket Pepsi!!! <3



1 Sandra:

skriven

Konstigt det kommer bli att komma till västkusten och både Pepsi och Loka saknas :(

Svar: Ja det kan jag förstå! Är ju bara konstigt varje dag när man vaknar och så att det "bara" är två fyrbenta nu ju. Ser henne ligga i sin säng framför tv hela tiden ju :´(
Linda

Kommentera här: