Helg

I fredags efter jobbet blev det träning med vovvarna, sandra och oscar var med en stund. Körde slalom med Jingla och lydnad med Vanni. Ska öka på med pinnar i slalomet och ser hur hon tar detta Jingla. Efter träningen började jag att göra mig  iordning för att senare åka till min morbror, kusin, ”moster” & moster för middag. Innan detta så plockade jag upp min gamla tvärflöjt och började spela lite, jo då en hel del kom jag allt ihåg! Vovvara tyckte väl att det lät illa då dem attakerade mig från var sitt håll *haha*.

En trevlig fredags kväll med god mat och trevligt sällskap!


I lördags blev det en lugn dag och middag hos svåger & svägerska. Mycket god mat där oxå!!
Det växer å frodas på vår altan 😊 två tomatplantor, en mynta, ett olivträd och en paprika. Mysigt! 


Tre timmar gick åt idag för mig att fräscha upp ena sommarhagen, nya stolp och bytt ut en del av tråden. Återstår bara den stora hagen men den får nog vänta till våren. 
Körde lite klickerträning med target nu på kvällen. 



1 Sandra:

skriven

Fin bild du fick på Oscar :)

Svar: Så söt med tungan 😉
Linda

Kommentera här: