Jingla bloggar om julveckan

Vår kusin Oscar är på besök här nu över julen. Kul att träffa han igen, men va stoooor han blivit sedan vi sågs i somras. Har är typ som Vanni & jag ihop ju, mega stor. En hel del bus har vi hunnit med men han är lite jobbig så jag blir lite trött på honom. Men kul att busa en stund i alla fall 😊. 


Detta är min andra jul, spännande när matte tar ett träd å sätter saker i och lägger grejer under den som vi inte får rör trots att det står mitt namn på dem, knasigt! I år fick jag & Vanni massa julklappar, mest leksaker 😃. Matte tycker jag är duktigt med att öppna paketen. 


Kul med snö! Få va ute och springa är sååå skoj.


Än så länge har jag bara bitit huvudet av den spelande tomterenen, både matte & husse är förvånade att jag inte "dödat" fler av mina nya leksaker 😁. Hihi. 


Nyår ska jag få fira med kusin Oscar, moster Sandra och Oscars husse David. Detta ska bli kul!

Voff voff / Jingla 
1 Sandra:

skriven

Busvovvar! ♥

Kommentera här: