TrĂ„kigt & fult ute 😒

Har verkligen inte orkat gör speciellt mycket denna helg, har varit trött Ă„ seg. I lördags plockade jag in en massa ved varvat med apportering med hundarna, dem fick leta efter dummysarna i all snö 😉 I gĂ„r söndag var det ocksĂ„ en lugn dag, tittade pĂ„ ”Jaktkunskap” pĂ„ Youtube. Mycket intressant Ă„ lĂ€rorikt Ă€ven för den erfarne 😃 Sedan Ă„kte vi ut en svĂ€ng till Husknuten dĂ€r dom har visning av olika nyckelhus, vilka fina hus det finns och mindre fina. I och med att jag sjĂ€lv Ă€r inom servicebranschen sĂ„ gĂ„r jag vĂ€ldigt mycket pĂ„ hur dem behandlar dig som kund. I det ena huset vi gick in i sa dem inte ens ”vĂ€lkommen” eller ”hej”, sĂ„nt Ă€r viktigt att fĂ„nga kunden direkt!

Efter detta fick det bli ut i skogen med busarna. SĂ„ jĂ€kla fult & trĂ„kigt ute nu nĂ€r det Ă€r mildare. Blöt tung snö och slaskigt. Ingen snö pĂ„ trĂ€den lĂ€ngre utan allt ligger pĂ„ backen och smĂ€lter bort, inte ens en vecka fick snön var kvar. Jaja bara att gilla lĂ€get



Det blev en god middag igĂ„r i alla fall, smördegs inbakade kyckling filĂ©er som var fyllda med soltorkade tomater och en mögelost, till detta blev det ris och en ostsĂ„s. SĂ„ jĂ€kla gott!!! *Mums* Ska bli gott att Ă€ta detta till lunch idag 😜 Ja dĂ„ fĂ„r vi se vad denna vecka har att bjuda pĂ„. Till helgen ska vi pĂ„ 30-Ă„rs party, men jag ska köra sĂ„ det blir lugnt för min del. PĂ„ fredag ska jag till Lottis pĂ„ middag, var ju evigheter sedan vi sĂ„gs!!! 
1 Sandra :

skriven

Hur verkar det med nyckelhus? Vad var bra/dÄligt?

Svar: Beror pĂ„ vilken prisklass man vill lĂ€gga sig. Gillar LB-hus, dock har dem tydligen gĂ„tt i konkurs en gĂ„ng 2012. Älvsbyhus Ă€r ju billigast, Ă„ det mĂ€rks + att dem inte direkt var service inriktade nĂ€r man kom in. DĂ„ligt!
Linda

Kommentera hÀr: