Fullt ös medvetslös 😂

I fredags efter jobbet hämtade jag ut mitt paket med skojiga hundsaker 😋 en balansboll, två mindre balansbollar & belöningsleksaker 😍 två nyfikna vovvar var med vid uppackningen och ivriga på vad det skulle bli av gummiklumpen som blev ett helt styrkepass innan den var uppumpad 😁 så nu ska här tränas balans med skojiga belöningar 😌


Vaknade tidigt i lördags men tog en lugn morgon innan Jingla & jag skulle till Lerums Brukshundsklubb för lydnadstävling. Fick högre poäng än förra tävlingen med Jingla men var inte nöjd för Jingla var inte alls med mig, vet ej om det är för att hon är påväg in i skendräktighet eller vad saken var. Jaja bara bryta ihop och komma igen 😊 men en trött tös var det sedan och en annan tös som var nöjd att hennes matte var hemma igen, så lite lunch och film i soffan fick det bli och en powernap på 1,5h 😁🙈 så kan det gå. 


Vaknade tidigt även i söndags, halv sju var vovvarna och jag ute i skogen och joggade. Helt ensamma med naturen 💜 Mitt nya midjebälte från Hurtta är grymt bra! 


Två nöjda vovvar efter löptur & frukost tar igen sig 😋


Vid tio tiden åkte Emelie och jag bort till sommarbetet för fix och översyn av hagarna. Fick fixat i ordning den ena hage så nu är den redo för sommarens bravader 😎✌🏼️
Vid två tiden kom Maggi och hennes godingar Dennis & Gizmo för att gå kurs i spår och aktivering. 



Kommentera här: