"Run with your dog" 27 maj

I fredags eftermiddag drog Jingla & jag till Borås för att springa vårt första lopp ☺️ var lite på väg att hoppa loppet då kompisen bangade i sista stund men jag är mäkta stolt att jag genomförde detta med en av mina bästa vänner det vill säga min ena vovve 🐾😍😃❤️ rundan var 2,6km lång, första kilometern kändes som en pina! Sprang inte på nån bra tid men vi tog oss runt och vi båda var taggade 👍🏼 så det blir mera löpträning och satsa på 5km i nästa år av "Run with your dog" 😃✌🏼️💪🏼🐾



1 sillyshepherds.blogg.se:

skriven

Gud så roligt! Ska nog försöka ta mig ut på en jogg med ena hunden själv 😬

Svar: Ja men gör det ☺️ det känns ju så gott efteråt och vovvarna är nöjda dem oxå 😊
Linda

2 Sandra :

skriven

Bra jobbat! 😃👍💪 Nu får ni komma till Stockholm och springa till hösten 😄

Svar: Då är vi ju å jagar 😜
Linda

Kommentera här: