Julstök

I helgen som var (19 & 20 nov) så tjuvstartade jag lite med julstöket, bakade tre satser med saffransbullar 😃 bytte till julgardiner och satte upp stakarna 😉 Så nu kan julen komma, men vart är snön 🙄 vill ha massa snö‼️ Det tar verkligen tid att baka bullar, längre tid än man tror! Så när bullarna var klara skyndade vovvarna och jag oss ut i skogen på en runda och sedan fick jag snabbt som attan skynda mig ut igen efter promenaden för att lägga ett blodspår åt Franz & Anna. Pannanlsmpan på och andan i halsen fick jag lagt ett spår i mörka skogen 😬 Resten av lördagen blev lugn och skön. Söndagen började med blodspåret för Anna & Franz och sedan valpkurs för Harvey 😊 denna gång var det inte halvt snö storm i alla fall 😆 Efter detta fick det bli en go promenad i skogen med dem bästa ❤️

1 Sandra :

skriven

Fiskhatten är för rolig!😁

Svar: Erkänn att den klär henne fint ‼️😃
tassarochhovar.blogg.se

Kommentera här: