Vilken helg

Varför skriver man inte klart sitt inlägg direkt å inte väntar en vecka?!?! Jaja får se hur mycket jag kommer ihåg men nån typ av sammanfattning får det bli typ 😊 Vovvarna & jag hade en skön tur i skogen, dem fick springa lite löst varvat med apportering. Kan ju inte alltid får springa å röja runt 😉 Valpkurs för Scooby och hans familj var det också, så himla goa & trevliga!! På eftermiddagen på lördagen for kompisen Charlotta och jag hem till kompisen Erica för att bli fixad inför kvällen. Vi mötte upp kompisen Emelie inne på resturang Toso uppe på avenyn för att avsmak god mat & dryck 😃 efter detta fick vi vidare till ett ställe som heter Tullen där vi satt ner för lite tjöt och dryck. Vet inte exakt när jag var hemma den natten men runt halv två två tror jag 😳🙄😆 jodå dagen efter var rätt seg 😜😂 men men så får det bli ibland. Nu ska det inte bli nån alkohol förrän loppen är gjorda 😉 kanske undantag på min födelsedag vi får se.


Kommentera här: