2 Januari

En vecka semester kvar innan jobbet drar igĂ„ng igen 😊 först tvĂ„ dagars kurs i Jönköping med Peugeot, ska bli kul & spĂ€nnande! 

Förmiddagen blev en tur pĂ„ hĂ€stryggen, sĂ„ himla fint och underbart vĂ€der!! 

IgĂ„r var det dags igen för en löprunda (1:a pĂ„ detta nya Ă„r), det var ca -4 grader ut. Vi sprang 4km och vĂ„r tid blev bĂ€ttre đŸ˜ƒđŸ‘đŸŒ det kĂ€ndes riktigt bra igĂ„r, bĂ„de Anna och jag tror att vi presterar bĂ€ttre nĂ€r det Ă€r minusgrader ute. PĂ„ torsdag ska vi börja köra lite intervaller och omkörningar. 
Slingan som Ă€r hos Anna Ă€r jĂ€tte fin MEN det Ă€r ju en hel del folk dĂ€r och detta stör hela min tröning nĂ€r vi mĂ„ste stanna upp för att gĂ„ Ă„t sidan, men igĂ„r sĂ„ blev jag ena förbannad pĂ„ detta och vĂ€grade verkligen att gĂ„ Ă„t sidan. Lika vĂ€l som att dem kan flytta sig en halv meter som att vi ska behöva göra det, sĂ„ igĂ„r fortsatte jag springa och kortade bara upp kopplena sĂ„ att vi kunde fortsĂ€tta utan uppehĂ„ll. SĂ„ nu pĂ„ torsdag nĂ€r vi springer hos mig sĂ„ fĂ„r vi vĂ€l se om det Ă€r mera folk och lika dant dĂ€r eller ej, det brukar knappt vara nĂ„n dĂ€r nĂ€r vi springer vilket Ă€r sĂ„ skönt! Idag tisdag blir det lugnt, ev nĂ„n ridtur och i morgon blir det hundkurs för Harvey. 

1 Sandra:

skriven

Åh jag skulle ocksĂ„ behöva! Ni Ă€r sĂ„ duktiga som kommit igĂ„ng! Hejja er!!! :D

Svar: Haha jo nu jĂ€klar kör vi liksom!! MĂ„ste ju kunna ha nĂ„n slags kondition till loppen i maj 🙈😛
tassarochhovar.blogg.se

Kommentera hÀr: