MyDog 2017

WOW vilken helg! Inte wow för att jag ställde ut för det gjorde jag inte i år, utan wow vilken häftigt och spännande helg det var i samband med jobb inne på mässan 😊 

Både lördag och söndag jobbade jag inne på mässan hos Paula & Bosse i deras monter, företaget heter Swede Sun Marketing AB där dem säljer fina & praktiska hundsängar av märket Kuranda,  kläder, leksaker och träningtillbehör med inriktning på jakthunden. Jag kan själv intyga att det är mycket bra och trevliga produkter som dem säljer, har handlat av dem innan jag fick möjligheten att få jobba för dem. 

Det var verkligen en häftig upplevelse att få stå två heldagar under en av årets största hundutställningar och få sälja sådana produkter som man själv brinner för!! Blir ju något helt annat när jag själv kan prata om produkterna av egen erfarenhet. Dem frågade mig om jag kunde tänka mig att följa med till Stockholm i december och det lutar stort åt att jag kommer göra det, denna förfrågan måste vara ett grymt bra betyg på min insatts under helgen ;-)

 

Kommentera här: