Hundlöpet Xtreme 2017

I lördags 13 maj rullade bilen med två brudar, en monsterländer & en korthårs vorsteh mot Sundbyberg för att delta i Hundlöpet Xtreme ✌🏼🏃🏽‍♀️🐾💪🏼 Vi bodde på Story hotel mitt inne i centrala Sundbyberg, jätte fint hotell och trevlig person! Det ända som vi var missnöjda med var frukosten som inte serverades förrän kl.8 på morgonen, lite väl sent för vår del då vi skulle åka senast åtta. Så det fick bli frukostpåsar som hotellet fixade åt oss, det var ingen höjdar frukost tyvärr 😏😒 Jaja, lite mat i magen fick vi innan starten av löptävlingen i alla fall. Vi hade satt ett mål att springa loppet på under timmen... Och det fixade vi 😃✌🏼 7,5km på 55min. Super nöjda var vi, nu är det bara att träna mera och bli bättre till nästa gång😄 Det var en jätte trevlig tävling och bra arrangerat så det blir lätt att vi anmäler oss nästa år oxå‼️ Vetzoo var bla på plats och fotade när alla kom i mål, dem fick tagit ett jätte fint kort på Jingla & mig 😍 detta ligger kort ligger på deras instagram och även på min 😉 hos www.vetzoo.se kan ni shoppa massa goa grejer till er pälskling 😘 26:e maj är det dags igen för oss att delta i "Run with your dog", Anna & Franz ska även vara med på detta. Kommer bli grymt kul och här har vi satt målet på att försöka komma på pallplats 😁😆 detta lopp är ju "bara" 2,5km... så det borde vi ju fixa lätt tycker jag 😉 ja vi får väl se på detta🤗 Har planerat in några fler löptävlingar i höst 😃 den ena är i slutet på september uppe i Nacka på två dagar och den andra är i slutet av oktober i Nybro 😄✌🏼🐾 Ska fixa nya löpartröjor där kompisen Charlotta ska fixa snygga tryck på 😃😉 har ju ett namn på vårt team så klart 😁 


1 Sandra:

skriven

Ni var jätteduktiga! Jag hade aldrig klarat det 😅💕💪

Kommentera här: