Ny Facebooksida 😊 mörker đŸ˜±

Åkte efter jobbet igĂ„r och hĂ€lsade pĂ„ Condis & Camilla, han Ă€r verkligen i trygga hĂ€nder. Å va jag hoppas att hon kan tĂ€nka sig att köpa honom. Hellre ett bra hem Ă€n en massa pengar‌

Gjorde om min facebook grupp till en företags sida istĂ€llet, in och gilla om du inte redan gjort det 😉


AssĂ„ kan nĂ„n va mörkrĂ€ddare Ă€n mig tro ⁉ haha tror knappast det... 😛 tĂ€nkte att ny jĂ€klar ska jag ha mod till mig att gĂ„ den vanliga rundan i skogen men nepp moder svek mig efter ca 200m 😂 jaja det blev en liten svĂ€ng i skogen i alla fall och sĂ„ körde vi apportering med trĂ€ning pĂ„ stadga. 


Trots att jag har stora kniven pĂ„ mig nĂ€r jag gĂ„r ut i skogen sĂ„ gör den mig inte mindre rĂ€dd för mörkret! 😝


1 Sandra :

skriven

Fina Condos! 😙
Hundarna skyddar dig nog om det hoppar fram ett troll 😉

Svar: Condors 😜 hihi ja det gör dem ju đŸ˜ƒđŸ‘đŸŒ
Linda

Kommentera hÀr: