đŸŸđŸŸ

I onsdags drog en full kurs igÄng i vardagslydnad med enbart jakthundar, blandade Äldrar pÄ vovvarna. Kommer bli sÄÄÄÄ jÀkla kul att följa dessa under kursens gÄng, nÄgra har lite mera att bita i Àn andra sÄ det blir en utmaning Àven för mig!

Var med i en tÀvling pÄ instagram dÀr man kunde vinna ett par riktiga skor som varit med under en fotografering och ja jag vann det ena paret *weeiiii* skojade om att dessa ska bli mina nya jobbskor *haha*

I fredags blev det löpning i terrÀng, Ä dÄ menar jag terrÀng. Puh ja det var lite jobbigt men blev ÀndÄ nöjd över tiden dÄ det var terrÀng istÀllet för vanlig grusvÀg.

I lördags var det kurs i Grönt kort för draghund igen hos mig pÄ Alleborgens Hundskola, denna gÄngen vara jag bara arrangör igen och serverade mat och kollade till dem emellanÄt. Kursdeltagarna var nöjd och en erfarenhet rikare. Efter att kursen var slut kom kompisen Anan och Franz för en promenad i skogen och sedan vÄffelfika ;-) lite fÄr man unna sig pÄ helgen :-P

Söndagen började med valpkurs för Scooby och hans familj, denna gÄng var Scooby pÄ riktigt bushumör och hade en riktigt egen vilja sÄ lill-matte fick jobba extra hÄrt men löst det super bra! NÀsta gÄng Àr det sista gÄngen pÄ kursen för dem och dem har fÄtt i uppgift sedan tidigare att trÀna in en typ av cirkuskonst/trick sÄ det ska bli kul att fÄ se detta och höra hur dem tÀnkte och hur dem gjorde!

Söndagen bjöd sedan pĂ„ gott vĂ€der, en promenad i skogen, fix med bilen och bara njuta av söndagen. En fullspĂ€ckad vecka har vi framför oss igen och pĂ„ onsdag kommer kompisens vovve London för att bo hos oss under 1,5 vecka medan dem Ă€r pĂ„ semester. Ă…Ă„ vad kul vi ska ha alla vovvar och jag *hihi*

 
 

Kommentera hÀr: