Inneboende đŸ˜›đŸŸđŸ’•

För ett tag sedan var jag hundvakt Ă„t kompisens labbepojk 😍 vilken killeâŁïž Han bodde hos oss i 12 dagar, 12 hĂ€rliga dagar😜 London som han heter trivdes riktigt bra hos oss 😃 det konstaterade hans matte efter att dem hĂ€mtat upp han efter sin semester och han tog sig frihet att fĂ„ upp i deras soffa😆 hemma hos oss fĂ„r man nĂ€mligen sova i sĂ€ngen och soffan 😉 London var med mig pĂ„ jobbet pĂ„ dagarna dĂ„ vĂ„ra tikar löpte, nu brydde sig inte London om dem direkt men lika bra att ta det sĂ€kra före det osĂ€kra‌ Gott nĂ€r dem gĂ„r ihop sĂ„ bra, riktiga kompisar❀ Hans matte blev lite "ledsen i ögat" hĂ€romdagen nĂ€r jag hĂ€lsade pĂ„ London och han var mega glad att se mig 😃 tydligen inte lika glad emot dem 😆 vĂ€ldigt sött tycker jagđŸ˜đŸŸ Första hundpassare Ă„t herrn Ă€r jag i alla fall och lĂ€ngtar redan till nĂ€sta tillfĂ€lleâŁïžđŸ˜


1 Sandra:

skriven

Fin kille och glad i bollarđŸ˜â€âšœ

Kommentera hÀr: