Hej 2017 🎉😁

Det var en trevlig och lugn nyĂ„r igĂ„r 😊 middag för 6 personer med trerĂ€tters meny 😉 syrran Ă„ hennes kille David, kompisen Anna och hennes kille Mikael & Henke Ă„ jag 😃 VĂ„ra vovvar och Franz var Ă€ven med och firade đŸŸ Middagen bestod av kantarelltoast till förrĂ€tt, Miekakgryta till varmrĂ€tt & friterad camembert med vaniljglass och hjortron till efterrĂ€tt 😋 DĂ„ har vi det dĂ€r med nyĂ„rslöften đŸ€” har aldrig direkt haft nĂ„got nĂ„n gĂ„ng och ska inte ha nĂ„got i Ă„r heller men jag ska försöka se saker Ă„ ting positivare och inte ta Ă„t mig sĂ„ lĂ€tt av saker & ting. Det underlĂ€ttar ju vardagen för min del 😊 Att folk Ă€r som dem Ă€r, gör Ă„ beter som dem gör det Ă€r ju deras "huvudvĂ€rk" dock trĂ„kigt att andra bli drabbade pĂ„ olika sĂ€tt... SĂ„ just detta ska jag jobba med mig sjĂ€lv att försöka se förbi, det kommer inte bli lĂ€tt‌ 


SĂ„ nu blickar vi framĂ„t inför ett spĂ€nnande Ă„r och ser vad det har att erbjuda 😃

Gott nytt‌

1 Sandra:

skriven

tack för en supergod middag och mysig nyÄr! <3

Svar: Tack sjĂ€lva đŸ˜˜â€
tassarochhovar.blogg.se

Kommentera hÀr: