☀️Sol & värme☀️

Äntligen har värmen kommit 😃 så jäkla gott‼️ Igår var vi på 30-års fest då kompisen fyllt 30🎉😁 Jag körde så där blev ingen alkohol för mig, har haft ett uppehåll sedan 25:e februari men på lördag ska det bli dags igen 😉 sommarn på intåg och då vill man kunna unna sig nått gott😃

I källarn har vi en gammal snickarbänk som jag ska slipa iordning och lacka för att kunna ha som ett "side table" på altanen 😎 fylla med kryddor och annat trevligt❣️ 
Ska försöka dra ner på sockret eller helt enkelt byta ut det till nyttigare socker 😆 har fått lite tips på recept av min kusin så till frukost idag och igår blev det havregrynsgröt med blåbär eller hallon och en kräm gjord på keso mini med bären i, jätte gott‼️ Så ja vi får väl se hur jag lyckas med detta😜 det blir löpning måndag - onsdag, tävling fredag ✌🏼🐾 så spännande & kul‼️😃 Torsdag och lördag blir det att stå i montern för vorstehklubben på jaktmässan i Elmia Jönköping 😁 

1 Sandra :

skriven

Roligt att du nappade på idén kring snickarbänken😃👌

Kommentera här: