SkĂ€rtorsdagen 🐣â˜ș

LĂ„nghelg đŸ˜ƒâœŒđŸŒïž hade tĂ€nkt att ha sovmorgon men vaknade vid sex tiden sĂ„ jaja lika bra att kila upp. Blev en lugn morgon med mys innan jag for ivĂ€g för att shoppa foder Ă„t vovvarna och hĂ€sten, köpte Ă€ven lite blommor till blomlĂ„dorna till huset. Blir fint med lite fĂ€rger nu innan allt annat slĂ„r ut i blomster om ett tag. 


Efter shoppingrunda fick det bli lite film och fika, somnade en stund pĂ„ soffan 😜 efter vilan blev det en tur i skogen pĂ„ hĂ€stryggen innan vovvarna & jag myste i trĂ€dgĂ„rden med att plantera och röja lite. 



Hade tĂ€nkt att hĂ€starna skulle kommit in vid nio igĂ„r kvĂ€ll men dĂ„ regnet kom vid halv Ă„tta ca sĂ„ tog jag in dem tidigare. Alladin och Hercules gick snabbt in i sina boxar, undrar lite vart Tuva var men sĂ„ hörde jag att hon var pĂ„ gĂ„ng. Hon kommer haltandes đŸ˜± va har hon nu gjort ⁉ kĂ€nner över hennes ben, kĂ€nner inget konstigt mera Ă€n att hon reagerade lite mera nĂ€r jag klĂ€mde henne pĂ„ knĂ€t. SĂ€tter pĂ„ henne sina Back on Track stallbandage, vid kvĂ€llsfodringen vid tio kollar jag till hennes ben igen. Ingen svullnad eller nĂ„tt. Nu i morse slĂ€ppte jag ut Hercules & Alladin först sĂ„ att jag kunde kika över Tuvas ben. Ingen svullnad, inte onormalt varm eller halt. Va hĂ€nde igĂ„r egentligen đŸ€”đŸ™„ Hon fĂ„r vila idag och sĂ„ avvaktar vi och ser. 
1 Sandra :

skriven

Vad mĂ€rkligt! Hoppas hon Ă€r bra nu! 🐮

Svar: TyvĂ€rr halt igen sĂ„ det fĂ„r bli boxvila ett par dagar för damen 😔
Linda

Kommentera hÀr: