Det närmar sig!

Ojoj vad det går framåt med vårt hus, alla golven är färdig lagda och köket inköptes idag så imorgon blir det nog till att börja montera ihop en del av köket. Så nästa helg ska vi bara flytta in... vovvarna och jag! Kommer bli mycket spännande och även kännas konstigt att bo i sitt egna hus.

Lilleman är med på jobbet varje dag, två veckor har han varit med nu. Sover mest men får sina ryck ibland och ska busa med sina leksaker. Första veckan sov han mera så att man kunde smita ut ifrån kontoret lite snabbt men nu har han verkligen koll på vart jag går fast att han sover, så jag får smyga ut och se så att han inte vaknar men en längre stund går inte då sitter han innanför dörren och saknar mig. När jag kommer in igen så ska han pussas och ge ifrån sig ett lite gnyande ljud samtidigt, lite gulligt faktiskt!


Så här gott kan man sova på lillmattes jobb, mysigt va?


Busar med handsken som han hittade under en bänk på jobbet, den är både rolig och god tycker Wicke.

För en vecka och 2 dagar sedan kom hästarna hem ifrån bete, igår var första natten för mina hästar att få sova inne i stallet efter ca 2 månader ute på sommarbete. Tro allt att dom tyckte det var skönt att få komma in på kvällen,  det såg så ut i alla fall. Skönt att ha hästarna hemma igen!

Kommentera här: