Inte mycket nytt... men lite.

Då börjar det närma sig att vovven & jag ska flytta in i vårt hus, ska åka och köpa våran nya säng i morgon med min goda vän Charlotta.
Nu är alla valpar sålda och våran lille är kvar och detta ska bli spännande vad han kommer att växa upp till. Har med mig honom varje dag på jobbet, går jätte bra fast han sover ju det mesta. Mamma kommer och hämtar honom om hon slutar tidigt och tvärt om om hon börjar sent så kommer hon och lämnar han till mig på jobbet. Han är en lite tuffing med våra stora vovvar och ska busa helt tokigt och undan går det ibland när han drar igång med min vovve, ojoj! Men härligt att se dem busa ihop.


Så här trött är man att vara med lillmatte på jobbet.

Hästarn kom hem i torsdags från betet, trode att dem skulle vara lite mer runda om magarna än var dem är så det var väl helt okej fick ju till och med runt jorden utan problem på fuxen innan vi skulle rida hem han och en till. Skönt att ha dem hemma igen!

Kommentera här: