Träning och åter träning

Vovven och jag laddar inför prov den 24:e juli i Halland, ska bli spännande och nu jäklar ska hon komma tillbaka till mig med kaninen i munnen. Har gått super nu i veckan när vi tränat, har hämtat kaninen och kommit med den varje gång och inte i den lättaste terängen heller så det har jag varit nöjd med. Mer träning i morgon igen med hundkompisar och mamma.
Då har tre av dem åtta valparna lämnat oss för sina nya ägare, den ena valpen bor 1 Km ifrån oss så jag såg att dem var ute tidigare idag när jag körde förbi dem, så jag var bara tvungen att stanna till för att säga hej och fråga hur första natten hade gått. Det hade gått jätte bra med valpen och valpen var hur glad som bara den!
Har beställt egen fågel av hundkompisen Tina som ska få bo i min frys som vovven och jag kan träna med. Då nu det ska laddas upp så att man har lite eget vilt att träna med och inte behöver snylta på mammas vilt.

Kommentera här: