Kallt *brr* men vart är snön?!

I helgen som var kom äntligen kylan men den försvann ju lika fort igen vilket var synd, vill ju ha kallt och gärna snö. Massa snö tack!! *hihi* I lördags var det rätt så lugnt, var ganska trött så tog en lugn förmiddag och en skön tur i skogen med vovvarna innan jag åkte för att träffa Gabriella och Sting för träning inför utställningen då jag ska ställa ut hennes fina vovve :-D

Snygga Sting!
 

På söndagen ville inte Vanni följa med ut i skogen så det blev en egen tid med lill tösa Jingla istället. Haha vilken skillnad det är om jag bara har med henne eller båda… Sedan åkte Vanni och jag för att hälsa på Condis & Camilla. Han har det verkligen bra hos Camilla! Så ja vi får se om vi kan finna en bra lösningen i framtiden. 



Perfekta soffan har jag sett!! En sån måste man ju bara ha om man har hund ju ;-) Får se om jag kan lyckas att övertala Henke om en sådan sedan när vi ska skaffa annan soffa… Hihi


Det fick bli ändrade planer inför Stockholms resan och utställningen, vi ska fortfarande ställa ut men inte bo hos syrran vilket blev synd men vill inte riskera att mina vovvar åker på nått virus då deras vovve Oscar varit sjuk. Troligen kennelhosta. Så jepp vovvarna och ska bo på hotell en natt ;-) ska bli spännande!! Se vad vovvarna tycker om att bo på hotell. Syrran & David kommer att komma in till utställningen i alla fall så det blir ju kul :-D

1 Sandra:

skriven

Den soffan hade de gillat :) Vad är skillnaden på att bara ha med Jingla? Lyssnar hon mer då?

Svar: Nä hon går lugn i närheten hela tiden typ 😝
Linda

Kommentera här: