Ny rutin 😜

Ska försöka införa ny rutin 2ggr/vecka i form av att gĂ„ upp tidigare för att ta en power walk innan stallet & jobbet och för att vovvarna dĂ„ fĂ„r sig en rund pĂ„ 4km. SĂ„ tisdagar & torsdagar ska denna nya rutin införas, första försöket var igĂ„r morse och det gick fint. Största anledningen just med denna idĂ© Ă€r att pĂ„ tisdagar har jag valpkurs pĂ„ kvĂ€llen och för att inte vovvarna ska fĂ„ missa sin motion sĂ„ fĂ„r dem denna pĂ„ morgonen istĂ€llet för pĂ„ kvĂ€llen den dagen, men sedan behöver jag sjĂ€lv göra en förĂ€ndring pĂ„ min kropp och kör dĂ„ tvĂ„dagar i veckan för att komma igĂ„ng. Ja jag vet en del tycker jag Ă€r knĂ€pp 😆 men samtidigt motiverande sĂ„ jag bjuder pĂ„ denna tokiga idĂ© đŸ€—.

SÄ igÄr kvÀll hade jag andra tillfÀllet pÄ den andra valpkursen som jag har, igÄr var en sÄdan typisk dag dÄ valpen Sigge inte hade lust med nÄgot annat Àn just det som han ville göra. Han Àr för söt denna valp men sÄ samarbetsvillig nÀr han vÀl vill arbeta. Kommer bli en kanon hund nÀr han Àr klar i alla fall vad min kÀnsla sÀger. SÄ nÀsta vecka blir det valpkurs tisdag och onsdag sÄ dÄ kanske det blir PW tvÄ dagar i rad istÀllet men vi fÄr se. 

Kommentera hÀr: