Välkommen februari

Vart tog januari vägen?? Swish sa det så var det februari! Januari som alltid tidigare har varit en sååå lång och seg månad sa typ ”hej” & ”hej då”, jäkla fort gick det i alla fall. Jaja gott att det går åt ljusare tider i all fall :-) I tisdags var det uppfödarutbildning igen och denna gången var det om Genetik, ett svårt ämne men jäkla intressant!! Får fördjupa mig i detta mera än vad vi går igenom på utbildningen, ämnet är ju så stort så det är ju klart svårt att kunna få med allt.

Igår onsdag så började dagen med ett riktigt tungt besked, en av mina närmsta vänners mamma ligger inför livets slutskede. <3 <3 <3 Ett riktigt tungt besked!! Asså vad gör man typ, vill kunna hjälpa men fattar ju att det inte går. Min vän vet att jag finns där för henne i alla fall och det kanske räcker för stunden, vi ska ses i nästa vecka för en fika och lite mys. Vill bara hålla om henne och säga ”det kommer bli bra” men vad är dessa för ord?! Det kommer ju inte bli bra, shit nu kommer känslorna igen och ögonen bränner till och vattnas av tårar. *FUCK* Herren vår Gud om du hör min bön så kom med ett mirakel NU!! Jävla cancer skit.

 
 
 

Kommentera här: