Morgonmys ❣️

I fredags kom ett nytt ekipage på kurs 😊 🐾 en vorsteh hane på 10 månader och sin matte. Väldigt trevlig herre & matte såklart 😃 Lite brist i ledarskapet och kontakten men detta är ju något vi nu ska jobba med under ett par gånger så det kommer förhoppningsvis blir toppen 👍🏼😊 Fick väldig fin kritik av henne & en kram efter passet, bara en sån sak gör ju att jag känner mig fullvärdig som instruktör eller hur jag ska förklara det 😄 Lördagen var sovmorgon och det blev morgonmys innan vi bestämde oss för att gå upp när klockan var åtta 🙄😆 halv nio var vi redan ute i skogen för en promenad på ca en timma. Efter det tog jag in Tuva och red en sväng på henne innan Scooby kom på kurs igen 😃 wow vad dem har jobbar bra med honom, så fin kontakt och följsamhet, jätte trevligt att se‼️Det blev en paus på ca 1,5h innan jag gick ut i skogen igen och då för att lägga två blodspår till idag. Blir spännande å se om hundarna löser dessa nu när det kommit lite snö över spåren. Får återkomma om detta senare 😊


Kommentera här: